loading...
تهران موزیک*
ساسان بازدید : 0 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حالم بده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حالم بده

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سامان جلیلی با نام حالم بده با بالا ترین کیفیت
ترانه و ملودی : سامان جلیلی ، تنظیم و میکس مسترینگ : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ سامان جلیلی با نام حالم بده :

بی فایده بود اون همه اصرار من

دلت قانع نبود به موندنت کنار من

تموم دنیام شده کابوس و دلهره

بدجوری این روزا دلم ازت پره

چشماتو خوندمو میگه فالم بده

تو میری و من بی تو حالم بده

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

باورش سخته که دل تو جا زده

ببین از سادگی سر من چی اومده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حالم بده

♫♫♫♫♫♫

داد زدم اون همه فریاد زدم

تا روتو به سمتم کنی تا تورو از دست ندم

زار زدم من.با همه حال بدم

روبه روت زانو زدم

تا تورو از دست ندم

چشماتو خوندمو میگه فالم بده

تو میری و من بی تو حالم بده

باورش سخته که دل تو جا زده

ببین از سادگی سر من چی اومده

MP3 – 320

Saman Jalili – Halam Bade

MP3 – 128

Saman Jalili – Halam Bade

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 56