loading...
تهران موزیک*
ساسان بازدید : 1 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام بچه های بد

دانلود آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام بچه های بد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اشکان خطیبی به نام بچه های بد با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ اشکان خطیبی به نام بچه های بد :

اگه قلبم تو سینه جاش آروم بود اگه راحت به دنیا تن نمی دادم

اگه فرق نسیم و باد و می گفتی نمی دیدی تو این گرداب افتادم

من از تاریکی این راه می ترسم تمام کوچه های شهر بن بستن

باید دستم روی زانوی خودم باشه نباید خسته شم از رفتن و رفتن

یه شعله تو دل من روشنه از این شهر من و بیرون میبره

سیاهی آخرای عمرش سپیده بعد شب سر میزنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام بچه های بد

♫♫♫♫♫♫

“یه شعله تو دل من روشنه از این شهر من و بیرون میبره

سیاهی آخرای عمرش سپیده بعد شب سر میزنه”(دو بار)

MP3 – 320

Ashkan Khatibi – Bachehaye Bad

MP3 – 128

Ashkan Khatibi – Bachehaye Bad

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 70